0

قوانین فروش

قوانین فروش محصول در کپینا

ضمن تشکر از شما کاربر محترم جهت انتخاب کپینا برای فروش محصولات خود، توجه شما را به مجموعه قوانین فروشندگان جلب می نماییم:

فروشنده متعهد می گردد کلیه قوانین زیر را برای فروش محصولات خود در کپینا بپذیرد و امضای این قرارداد به معنای پذیرش کامل قوانین توسط فروشنده بوده و در صورت انجام هرگونه فعالیت خلاف قوانین مندرج، کپینا می تواند از فرد مربوطه شکایت و نسبت به ایجاد خسارات مادی و معنوی وارده درخواست جبران نماید.

  1. در کپینا محصولاتی تایید می شوند که یا خود شخص تولید کننده محصول باشد یا اگر محصول غیر ایرانی است نسخه اورجینال آن را خریداری کرده و شخصاً آن را فارسی و بومی نموده باشد.
  2. در صورتی که فروشنده‌ فقط محصولات خود را در کپینا عرضه کند به ازای هر فروش محصول ۷۰٪ مبلغ فروش به وی تعلق می‌گیرد و ۳۰٪ باقیمانده به عنوان سهم مشارکت به کپینا تعلق می‌گیرد. در صورتی که فروشنده علاوه بر سایت کپینا یا سایت شخصی خود، محصول یا محصولاتی را در سایر مارکت ها یا سایت ها نیز عرضه کند، حتی اگر آن محصول در کپینا توسط ایشان عرضه نشده باشد، ۳۰% از سهم مشارکت فروش کلیه محصولات وی کسر و سهم فروشنده از هر فروش ۵۰% خواهد بود.
    • تبصره: در صورتی که فروشنده، عرضه محصول در سایر مارکت ها را اعلام نکند و پس از گذشت مدتی این امر برای مدیران کپینا مشخص شود کپینا حق دارد کلیه پرداخت های صورت گرفته به فروشنده را اصلاح کند و مابه التفاوت مبالغ واریزی بر مبنای سهم مشارکت ۷۰% را از موجودی باقیمانده فروشنده کسر یا در صورت نداشتن موجودی کافی در حساب کاربری فروشنده، نسبت به دریافت مابه التفاوت به صورت نقدی و یا اعتباری اقدام کند و حق هرگونه اعتراض نسبت به این موضوع از فروشنده خاطی سلب می شود.
  3. حداقل مبلغ تسویه حساب با فروشندگان ۱۵۰٫۰۰۰ تومان و مضربی از ۵۰٫۰۰۰ تومان است.
    • تبصره: تنها موجودی حاصل از فروش محصول، قابل برداشت است و فروشندگان نمی توانند با شارژ کیف پول خود، موجودی حساب را افزایش داده و درخواست برداشت وجه ارسال کنند. مبالغ شارژ شده به این منظور به هیچ وجه قابل عودت نیست و فروشندگان عزیز می توانند با اعتبار غیرنقدی خود به خرید از مارکت بپردازند.
    • تبصره: در صورتی که فروشنده قصد داشته باشد همکاری خود را با کپیناخاتمه دهد می باید کلیه قوانین و شرایط مربوط به خاتمه همکاری را رعایت کند و تسویه حساب نهایی با فروشنده تابع قوانین مربوطه خواهد بود.
  4. تسویه حساب با فروشندگان هفته ای ۱ مرتبه در روز چهارشنبه انجام می شود.
    • تبصره: درخواست های تسویه حساب می باید حداقل ۲ روز پیش از روز تسویه حساب ارسال شده باشند. در غیر این صورت تسویه حساب به اولین مرحله تسویه پس از گذشت این زمان موکول خواهد شد. همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل در انجام پرداخت ها (اعم از وجود مشکلات در واحد مالی یا مشکلات در سایت و ….(کپینا این حق را دارد تا درخواست های برداشت تایید شده را با یک مرحله تاخیر اجرا نماید)
    • تبصره: واریز مبالغ ثبت شده در درخواست وجه فروشندگان صرفا به شماره کارت ثبت شده توسط فروشنده انجام می گیرد و فروشندگان فقط در شرایطی می توانند درخواست وجه خود را ثبت کنند که قرارداد امضا شده را به همراه مدارک مورد نیاز اعم از کپی پشت و روی کارت ملی فرد امضا کننده قرارداد، شماره تلفن ثابت و همراه، شماره حساب، شماره کارت و شماره شبای حساب به نام فرد امضاکننده قرارداد در اختیار کپینا قرار داده و هویت ایشان در کپینا به ثبت رسیده باشد.
    • تبصره: چنانچه در هر زمان کپینا نتواند ازروی اطلاعات دریافتی اعم از شماره تلفن ثابت و شماره تلفن همراه با فروشنده تماس بگیرد، مجاز است تایید هویت فروشنده را به وضعیت معلق درآورد که در این شرایط فروشنده قادر به ثبت درخواست وجه نبوده و در صورت نیاز می باید کلیه مراحل تایید هویت اعم از امضای قرارداد و ارسال مدارک را مجددا طی و یا رفع نقص نماید.
  5. مبلغ درخواستی فروشنده در تسویه حساب ها هیچ گونه سقفی ندارد و مطابق شرایط وضع شده فروشنده می تواند مبالغ بالای ۱۵۰٫۰۰۰ تومان را به صورت مضربی از ۵۰٫۰۰۰ تومان ثبت کند.
    • تبصره: ثبت دو یا چند درخواست وجه همزمان امکان پذیر نیست و تا پیش از واریز شدن هریک از درخواست های وجه فروشنده، امکان ثبت درخواست وجه مجدد وجود ندارد.
  6. فروشنده با پذیرش این توافق نامه به کپینا این اجازه را می دهد مطابق سیاست های بازاریابی، افزایش اعتماد خریداران و در نهایت افزایش فروش محصولات، محصولات فروشندگان را با تخفیف تا سقف 30٪ در جشنواره‌ها و طرح‌های تخفیفی خود عرضه نماید.
    • تبصره: تخفیف ها به صورت کد تخفیف و یا سایر روش‌های تخفیفی روی قیمت اصلی محصول اعمال می گردد و محاسبه سهم کپینا و سهم فروشنده بر مبنای قیمت محصول پس از کسر مبلغ تخفیف انجام خواهد شد.
  7. مدت زمان لازم برای تایید محصولات شما به شرطی که کلیه اطلاعات و قوانین مندرج برای درج محصول در کپینا را رعایت کرده باشید، در حدود ۷۲ ساعت کاری است. همچنین در صورت عدم تایید محصول نیز مدیران یا کارشناسان کپینا به صورت تیکت این مورد را به شما اطلاع خواهند داد.
    • تبصره: در صورت بروز هرگونه مشکل فنی یا سایر مشکلات احتمالی دیگر ممکن است زمان تایید محصولات افزایش یابد که در این صورت فروشنده مختار است درخواست لغو بررسی را در تیکت برای کپینا ارسال کند یا صبر کند تا مراحل بررسی محصول توسط کارشناسان کپینا انجام شود.
  8. سعی کنید در توضیحات محصول کاملا صادق باشید چون نسبت به نوشته های خودتان باید پاسخگو باشید و به خریداران پشتیبانی دهید
    • تبصره: چنانچه قابلیتی را در توضیحات درج کرده باشید و این قابلیت در محصول شما وجود نداشته باشد یا توضیحات شما مغایر با امکانات موجود در محصول باشد و خریداران نسبت به این مساله اعتراضی داشته باشند کپینا حق دارد خرید را مسترد کند و ضمن کسر مبلغ واریز شده به موجودی فروشنده و بازگشت وجه خرید به خریدار، نسبت به کسر سهم مشارکت خود از حساب کاربری فروشنده اقدام کند و فروشنده نیز حق هرگونه اعتراض در این مورد را از خود سلب می نماید.
    • تبصره: هنگامی که خریدار، محصولی را خریداری می‌کند حق دارد کپی رایت به نمایش درآمده در صفحاتی که برای عموم کاربران قابل مشاهده هستند را حذف کرده یا تغییر دهد. در صورتی که محصولی کاملا ایرانی بوده و سازنده اصرار بر حفظ کپی رایت محصول خود دارد می باید صراحتا و به طور کاملا شفاف و برجسته این مورد را در توضیحات محصول خود درج کند و در صورتی که حذف کپی رایت شامل هزینه می شود نیز باید هزینه را به طور کاملا شفاف و برجسته مشخص کرده باشد. در صورت عدم انجام هریک از این موارد کپینا می تواند به درخواست خریدار، خرید را مرجوع کرده و مطابق قوانین، مبلغ سفارش را از حساب فروشنده کسر و به حساب خریدار بازگردانده و افزون بر آن سهم مشارکت خود را نیز از حساب فروشنده کسر نماید.
  9. کلیه محصولات ارائه شده حتما باید توسط نرم افزار قفل گذار کپینا قفل گذاری شده باشد.
  10. کلیه فروشندگان موظفند حداکثر یک ماه بعد از ارائه به روزرسانی مرتبط با محصول و آموزش های خود، از شرکت سازنده نرم افزار، یا منابع مورد اعتماد ، فایل یا نرم افزار یا آموزش یا محصول بروزرسانی شده را دریافت کرده و نسبت به آماده سازی بسته به روزرسانی شده و آموزش های مربوط به آن در کپینا اقدام کنند، در غیر اینصورت کپینا این حق را دارد تا بدون اطلاع رسانی به فروشنده فعلی، فروشنده جدیدی را برای محصول مشخص کند و یا محصول را از کپینا حذف یا آن را به حالت توقف فروش تغییر وضعیت دهد. هدف از این کار این است که فروشندگان و اساتید همیشه آموزش ها و محصولات خود را بر طبق آخرین نسخه آن نرم افزار به روز نگه دارند.
  11. قرار گرفتن محصول در قسمت محصولات ویژه بر اساس تعداد فروش، مقدار امتیاز (حداقل ۵ خرید موفق و ۵ امتیاز ۵ ستاره ) و ارائه مطلوب پشتیبانی به خریداران و بروزرسانی سریع و مطلوب محصولات است.
  12. فروشنده موظف است در عنوان محصول ترجمه شده ارسالی حتما از نام انگلیسی و اصلی استفاده نماید، در غیر اینصورت محصول ارسالی از حالت انتشار خارج می شود و در صورتی که عدم درج نام محصول موجب شود تا محصول دیگری به صورت تکراری در کپینا تایید شود، پس از دریافت شکایت از سمت هریک از فروشندگان، محصولی روی کپینا باقی می ماند که نام اصلی را در عنوان درج کرده باشد و صرفا ثبت محصول پیش از محصول دیگر هیچ حق یا اولویتی در باقی ماندن روی کپینا را برای فروشنده ایجاد نمی کند.
  13. در صورتیکه محصول ارسالی شما از سایت ها و کتاب ها و مقالات و پایان نامه ها و منابع دیگر برداشته شده باشد و یا نسخه کرک شده محصول از راه غیرمجاز تهیه شده باشد و پس از بررسی های کارشناسان این مورد مشخص شود، بلافاصله محصول ارسالی شما حذف و در صورتیکه محصول مربوطه فروشی داشته باشد وجه آن از حساب کاربری فروشنده کسر خواهد شد و فروشنده موظف است سهم مشارکت کپینا را نیز نقدا پرداخت کرده یا در صورت داشتن موجودی در حساب کاربری، معادل سهم مشارکت از حساب کاربری ایشان برداشت می گردد.
    • تبصره: مسئولیت فروش غیر مجاز محصولات ایرانی، کپی کردن از روی سایر محصولات ایرانی و پاسخگویی در برابر کلیه مجامع قانونی و حقوقی برعهده فروشنده محصول است و کپینا هیچ مسئولیتی در قبال خطاهای شما نخواهد داشت.
    • تبصره: در صورتی که فروشنده ای نسبت به کپی محصول خود توسط فروشنده دیگر شکایتی داشته باشد می باید این شکایت را از مراجع قانونی پیگیری نماید و کپینا تنها در صورتی می تواند کپی شدن محصول را تایید کند که به طور واضح و کامل نشان-نام یا هرگونه شناسه هویتی دیگری از نام نویسنده اصلی یا طراح و تولید کننده اصلی در محصول کپی شده نیز وجود داشته باشد. در غیر اینصورت کپینا نمی تواند با مشاهده طرح های مشابه یا زمان انتشار هریک از محصولات در میان شاکی و متشاکی قضاوتی انجام دهد. هرگونه اقدام از سمت کپینا صرفا پس از ارائه حکم توسط مراجع قضایی خواهد بود.
  14. ایجاد پیش نمایش آنلاین برای فیلم ها و فایل های آموزشی و سایر محصولات هم فروش را افزایش می دهد و هم حس اعتماد کاربران به شما را افزایش می دهد، این مورد ( ایجاد پیشنمایش آنلاین فارسی ) برای تمامی محصولات الزامی می باشد و فروشنده می باید پیشنمایش آنلاین را به صورت اختصاصی ایجاد کرده باشد نه آنکه از پیشنمایش انلاین سایر فروشندگان و سایت ها استفاده کند.
    • تبصره: کلیه تصاویر و محتوای مورد استفاده در پیش نمایش آنلاین می باید باتوجه به قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران بوده باشد و در صورت عدم رعایت این موارد، مسئولیت هرگونه عواقب احتمالی برعهده فروشنده محصول است. همچنین در صورت مشاهده مغایرت محتوا با قوانین جمهوری اسلامی ایران، پیش نمایش حذف و فروش محصول تا رفع مشکل متوقف می گردد.
  15. در صورتیکه فروشنده به درستی محصول خود را پشتیبانی نکند (شامل پاسخگویی به تیکت ها، به روزرسانی محصول، رفع مشکلاتی همچون پیش نمایش انلاین فارسی یا فایل آپلودی و ….) با تقاضای درخواست وجه وی موافقت نمی شود و در صورت تکرار عدم پشتیبانی، وجوه حاصل از فروش محصول از حساب فروشنده کسر می شود.
    • تبصره: سیستم جامع پشتیبانی توسط تیکت در کپینا راه اندازی شده است و پیش از اجرای درخواست های واریز وجه فروشندگان، تیکت های ایشان و کیفیت پاسخ دهی به خریداران مورد ارزیابی قرار می گیرد، چنانچه فروشنده ای تیکت های باز داشته باشد یا تیکت های پاسخ داده شده و بسته شده از پاسخ مناسبی برخوردار نبوده و نتوانسته باشند رضایت خریداران را کسب کنند، درخواست وجه های ایشان در وضعیت معلق باقی خواهد ماند.
    • پاسخگویی به خریداران در سیستم جامع پشتیبانی توسط تیکت کپینا الزامی بوده و فروشندگان نمی توانند با استناد به پشتیبانی در سرویس های شخصی خود، تیکت های ارسالی در کپینا را بی پاسخ رها کنند. همچنین فروشندگان حق ندارند پاسخگویی به تیکت های دریافتی را منوط به ثبت مجدد درخواست در سیستم های پشتیبانی مستقل و خارج از کپینا نمایند و هرگونه انتقال خریداران به سایت هایی خارج از کپینا جهت دریافت خدمات پشتیبانی و برزورسانی نیز ممنوع است.
  16. هر گونه تبلیغ و یا لینک دادن به سایت های دیگر در بین توضیحات یک محصول و تیکت پشتیبانی موجب حذف آن محصول از کپینا شده و در صورت تکرار چنین مواردی فروشنده جریمه نقدی خواهد شد.
  17. اگر دو محصول غیرایرانی یکسان توسط دو فروشنده مختلف به صورت همزمان ارائه شود، اولویت با فروشنده ای خواهد بود که Purchase Code (کدخرید) داشته باشد و همچنین آخرین نسخه از آن محصول را در اختیار داشته باشد. (تایید هویت فروشنده و تایید اصالت اورجینال بودن محصول به روش های انحصاری کپینا انجام می شود و فروشندگان در صورت بروز شرایط موظف به همکاری با کپینا خواهند بود)
    • تبصره: چنانچه در هر زمان، کارشناسان کپینا نیازمند تایید اصالت خرید نسخه اورجینال محصول توسط فروشندگان باشند، فروشنده موظف است همکاری لازم را با کپینا داشته باشد و در صورت عدم همکاری یا عدم توانایی در تایید اصالت خرید خود، این حق را به کپینا می دهد تا ضمن توقف فروش محصول یا واگذاری محصول به فروشنده جدید، میزان خسارت وارده به کپینا و خریداران را نیز به تعداد فروش محصول، پرداخت نماید.
  18. برای پوسته های ایرانی ارائه پنل تنظیمات پوسته الزامی است و کلیه پوسته های ایرانی می باید علاوه بر فایل پوسته و افزونه های مورد نیاز، از فایل بسته نصبی آسان جهت راه اندازی سایت همانند دموی فارسی نیز بهره‌مند باشند.
  19. درصورت استفاده از فونت های مجموعه فونت ایران (مثل ایران و ایران سنس) باید طبق قوانین این سایت (Fontiran) مجوزهای لازم موجود باشد در غیر این صورت از پذیرفتن محصول معذوریم. در خصوص سایر موضوعات و موارد نیازمند لایسنس نیز می باید کلیه مجوزهای لازم توسط فروشنده دریافت شده باشد.
  20. تمامی فایل ها و امکانات لازم برای محصول باید در پکیج خریداری شده موجود باشد، و اگر فروشنده‌ برای دریافت فایل ها، کاربران را به صفحه ای دیگر (و شبکه های اجتماعی مانند کانال تلگرام) هدایت کند تخلف محسوب میشود.

قوانین و ضوابط مرتبط با خاتمه همکاری فروشنده با کپینا

  1. فروشندگان موظف به پشتیبانی از خریداران هستند و چنانچه در هر زمان تصمیم به قطع همکاری با کپینا را بگیرند یا قصد عدم ارائه هریک از محصولات در کپینا را داشته باشند می باید حداقل به مدت ۶ ماه از آخرین فروش هریک از محصولات، نسبت به ارائه خدمات پشتیبانی از طریق سیستم تیکت پشتیبانی کپینا اقدام نمایند و در حد مطلوب و مطابق با قوانین کپینا (پاسخگویی جهت رفع مشکل در حداکثر ۴۸ ساعت کاری پس از ثبت تیکت خریدار) از خریداران قبلی محصول پشتیبانی کنند. چنانچه این پشتیبانی صورت نگیرد و به شاسیتگی و مطابق با قوانین کپینا نباشد، حق شکایت از فروشنده برای کپینا محفوظ است و کپینا می تواند نسبت به بازپس گیری وجوه پرداختی به فروشنده از طریق مراجع قضایی اقدام کند.
    • تبصره: فروشندگان موظف هستند حداقل به مدت ۶ ماه در صورت انتشار نسخه های بروزرسانی شده از محصول نیز نسخه به روزرسانی شده را در کپینا ارائه کنند و در صورت عدم بروزرسانی محصول، کپینا این حق را دارد تا وجوه پرداختی خریداران را مرجوع کرده و به ازای هر مورد مرجوعی، نسب به کسر سهم مشارکت خود از موجودی فروشنده نیز اقدام نماید.
    • تبصره: از اعلام درخواست قطع همکاری توسط فروشنده، کل موجودی حساب فروشنده برای مدت حداقل ۶ ماه مسدود می شود و پس از آن در صورتی که فروشنده قوانین مربوط به خاتمه همکاری را رعایت کرده باشد کلیه مبالغ موجود در حساب کاربری به حساب ایشان واریز می گردد. در صورتی‌که فروشنده در ارائه هریک از خدمات به خریداران کوتاهی کند یا خلاف قوانین عمل نماید، کپینا حق دارد موجودی حساب فروشنده را تا زمان رفع مشکلات مسدود ساخته و در صورت عدم همکاری مناسب علاوه بر عدم واریز موجودی، نسبت به دریافت خسارت وارده به کپینا و خریداران، از فروشنده غرامت دریافت کند.
    • تبصره: انجام هرگونه کارها و رفتارهای غیر حرفه ای توسط فروشندگان پس از قطع همکاری با کپینا جرم تلقی شده و هرگونه فعالیتی که به نوعی موجب سلب اعتماد کاربران از کپینا شود یا ایجاد هرگونه شایعه پراکنی و … جرم تلقی شده و کپینا می تواند در صورت مشاهده هریک از این موارد (حتی موارد جزئی) از فروشنده و فرد خاطی شکایت کرده و ادعای خسارت نماید.
  2. در صورتی که فروشنده جدیدی به هر دلیل اعم از قطع همکاری فروشنده قبلی یا عدم بروزرسانی و پشتیبانی مناسب توسط فروشنده قبلی، جایگزین فروشنده یک محصول شود، کپینا مجاز است با توجه به ضرر و زیانی که از جانب فروشنده قبلی متحمل می شود، در صورت نیاز فروشنده جدید، اطلاعاتی همچون فایل ترجمه زبان فارسی یا استایل راستچین شده را در اختیار فروشنده جدید قرار دهد. همچنین فروشنده جدید نیز موظف است از کلیه خریداران فروشنده قبلی پشتیبانی کند و به صورت رایگان محصول خود را در اختیار کلیه خریداران پیشین نیز قرار دهد. تصمیم گیری در ارائه اطلاعات به فروشنده جدید صرفا در اختیار کپینا است و فروشنده جدید یا فروشنده قبلی حق هیچگونه اعتراضی نسبت به سیاست های کپینا را ندارند. (فروشنده جدید می باید همچون سایر فروشندگان فایل محصول ارائه شده را به صورت اورجینال از منابع اصلی خریداری کرده باشد و توضیحات، تصاویر و پیش نمایش انلاین فارسی را به صورت اختصاصی ایجاد کرده باشد)
  3. کپینا هیچگونه مسئولیتی در برابر عدم انجام تعهدات خود در هنگام موارد فورس ماژور مانند بلایای طبیعی، جنگ، شورش، آشوب اجتماعی، انفجار، اعتصاب، محدودیتهای دولتی و تحریم را ندارد. با این حال در صورت بروز چنین مواردی نهایت تلاش خود را برای کاهش اثرات این موارد خواهیم کرد. بروز هر یک از موارد فورس ماژور موجب تخطی فروشندگان از شرایط فروش نخواهد شد و تحریم یا عدم امکان تبادل ارز از موارد فورس ماژور برای فروشندگان و کپینا خواهد بود.
  4. با ارسال درخواست تبدیل عضویت به فروشنده، فروشندگان مواد توافقنامه و ضوابط کپینا را پذیرفته و نیازی به اخذ امضاء از فروشنده وجود ندارد.
  5. کپینا در قبال حفاظت کامل از اطلاعات شخصی فروشنده مسئول بوده و فقط در صورت دریافت حکم قضائی اطلاعات شخص مورد تقاضا را بنا بر ضرورت قانونی در اختیار مقام قضائی قرار خواهد داد.
  6. خدمات کپینا به همان شکلی که هستند ارائه می شوند و هیچگونه گارانتی صریح و ضمنی شامل آنها نمی گردد. ضمنا هیچگونه ضمانتی مانند به فروش رفتن محصول، تبلیغ محصول در سایر سایت های مرتبط با کپینا و یا معرفی محصول در سایر سایت ها ارائه نمی شود. همه ضمانتهای کتبی و شفاهی در مورد سرویسهای کپینا که توسط کارکنان یا نمایندگان و یا سایرین ارائه شوند فاقد اعتبار بوده و کپینا هیچگونه خسارتی بابت عملکرد محصولات ارائه شده به هر نحو نمی پردازد. کپینا تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی (مانند از دست رفتن اطلاعات سایت شما) نخواهد بود.
  7. سقف خسارات اثبات شده توسط مرجع رفع اختلاف به فروشنده برای هریک از انواع خدمات و محصولات، حداکثر معادل هزینه یک بار خرید محصول مطابق با قیمت مندرج در کپینا بوده و کپینا هیچگونه مسئولیتی در قبال جبران خساراتی مازاد بر این مبلغ نخواهد داشت.
    • در صورت بروز مشکلات غیرقابل شناسایی یا مشکلات فنی، کپینا نهایت تلاش خود را برای رفع مشکل در اسرع وقت و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام خواهد داد. در این میان چنانچه بخشی از اطلاعات محصولات یا فروشندگان در اختیار افراد سودجو قرار گیرد، باتوجه به بروز مشکل خارج از اختیارات کپینا ، فروشنده حق اعتراض ندارد و کپینا به نمایندگی از فروشندگان نهایت تلاش خود را برای بازپس‌گیری حقوق و خسارت احتمالی وارده به فروشندگان را از جانب افراد سودجو به انجام خواهد رساند. قابل ذکر است در شرایط بروز مشکلات، رفع مشکل و مسدود سازی دسترسی افراد سودجو در اولین اولویت کاری قرار دارد.
  8. تغییرات توافقنامه: توافقنامه فروش محصول در کپینا تابعی است از قوانین جمهوری اسلامی ایران و سایر قوانین مجامع ناظر بر خدمات قابل ارائه کپینا و از آنجا که این قوانین و توافقات در سطح کشور و بین الملل به طور آنلاین و ماهانه امکان تغییر دارند، کپینا حق تغییرات آتی در توافقنامه را بر خود محفوظ می داند و نسخه توافقنامه بروز شده را از طریق لینک به صفحه توافقنامه در وب سایت کپینا در دسترس عموم قرار خواهد داد. ضمنا کپینا مسئولیتی نسبت به اطلاع رسانی نفر به نفر در خصوص تغییرات احتمالی نداشته و فروشنده می بایست موارد را عندالزوم با مراجعه به وب سایت کپینا کنترل نماید.
  9. فروشنده ضمن امضای تمام صفحات این قرارداد، موظف است همواره از طریق لینک به صفحه توافقنامه در وب سایت کپینا ، تغییرات احتمالی و الحاقیه های آتی را رصد کرده و در صورت عدم موافقت با هریک از تغییرات توافقنامه (حداکثر تا ۲۴ ساعت) درخواست خود را مبنی بر قطع همکاری برای کپینا ارسال کند و عدم انجام این کار پس از ۲۴ ساعت به منزله قبول کلیه مفاد و تغییرات است.
  • حل اختلاف
  1. تمامی دعاوی و ابهامات و اختلافات و یا تفسیر که در ارتباط با موضوع قرارداد و انجام وظایف مطرح می‌شود و طرفین نتوانند موضوع را ظرف مدت ۳۰ روز کاری از زمان طرح حل‌وفصل کنند، موضوع به موسسه حقوقی صفیرعدالت ارجاع داده خواهد شد. داور نظر خود را بر اساس این قرارداد و اسناد ضمیمه و قوانین موضوعه صادر خواهد نمود، رای داور قطعی و لازم الاجرا خواهد بود.

 

عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!